Entrevista a Illusion sobre Stages of self-destruction.
Stages of self-destruction és (o serà) el segon elapé dels Illusion. Dic és o serà el segon disc perquè en el moment d’escriure aquestes ratlles el disc encara no ha sortit. Això serà el proper dissabte 24 de maig i avui és dia 17.
Així doncs, què passa? doncs passa que El Rock-Òdrom ha tingut el privilegi de comptar amb la presència de la banda a la ràdio una setmana abans de la sortida del disc, per a realitzar una entrevista exclusiva que no et pots perdre!
La casualitat ha volgut que avui, capítol número 284 d’El Rock-Òdrom, faci exactament 100 programes de la primera visita dels Illusion. Aquella primera entrevista la vam fer a El Rock-Òdrom nº 184 de gener del 2023 i aleshores ens van parlar del seu primer àlbum Born In Technology.
Força coses han passat en aquests dos anys i escaig en la vida de la banda. A més dels canvis en la base rítmica, Stages of self-destruction és un nou àlbum molt més complex musicalment, més exigent de tocar i amb molts més matisos. En parlem abastament en aquesta entrevista d’una hora!
A més, com és habitual en la majoria de les bandes que ens visiten, els Illusion han portat cosetes per sortejar: Una samarreta, enganxines i una púa poden ser per vosaltres. Per participar en el sorteig heu d’encertar la pregunta que Illusion planteja durant l’entrevista i enviar la vostra resposta a hola@elrockodrom.cat abans de divendres 23 a les 20:00
No et perdis El Rock-Òdrom d’avui! No et quedis sense escoltar-lo!
Segueix El Rock-Òdrom a Youtube, Telegram, Whatsapp, Tiktok i BlueSky
César Rojas
El Heavy Metal va entrar a la meva vida d'adolescent i me la va canviar. Avui segueix essent una afició que m'omple i m'ocupa temps. Entre d'altres coses, sóc el paio que porta això d'El Rock-Òdrom
La meva col·lecció de discos https://jebimetal-discos.blogspot.com
La meva manera de guanyar-me la vida https://comunica.barcelona




0 Comentaris