El Rock-Òdrom més matiner!
El Rock-Òdrom més matiner ja ha arribat! Avui excepcionalment el programa s’ha emès a les 8 del matí perquè qui us escriu aquestes línies té un compromís familiar ineludible i, o matinava en dissabte per fer El Rock-Òdrom o us tocava esperar 15 dies entre programa i programa.
Però ja sabeu que us estimo molt oients!! I jo per vosaltres ma-to! O sigui que ahir al vespre vaig enllestir el contingut d’El Rock-Òdrom d’aquesta setmana, l’he emès en directe a les vuit del matí des de l’emissora i ara ja el teniu a la vostra disposició perquè el pogueu escoltar a tot volum.
A El Rock-òdrom d’avui fem l’habitual repàs a les millors novetats musicals i escoltem coses de heavy, de thrash i de death. D’aquí i d’allà, d’arreu!
El nostre grup català de la setmana avui ha entrat a la secció de novetats, uns barcelonins que no voldríeu que us despertessin a cau d’orella.
Durant la segona part, comentem i escoltem el disc del qual s’ha publicat una ressenya aquesta setmana al web d’El Rock-Òdrom i tanquem l’edició d’aquesta setmana amb dos clàssics, un dels quals un homenatge a una gran veu.
No et perdis El Rock-Òdrom d’avui! No et quedis sense escoltar-lo!
SPOILER! Sonen al llarg d'El Rock-Òdrom d'avui:
Novetats musicals de la setmana:
- Hitten: Built to rock. Cançó que obre el quart treball del grup, Triumph and tragedy, sortit ahir 26 de novembre via High Roller Records.
- Eliminator: Arrival. Senzill d’avançament d’Ancient Light, el segon àlbum del grup anglès que té previst veure la llum el 14 de gener del 22 amb Dissonance Productions.
- Agresiva: El loco. El primer senzill del que serà el cinquè disc dels madrilenys és també la cançó que obrirà el disc. Durà er nom Pánico escénico i sortirà el 28 de gener mitjançant Demons Records.
- Knights of the realm: Heavy Metal és una de les cançons incloses a l’homònim primer àlbum d’aquest trio suec. Va sortir el 12 de novembre amb el segell Playground Music Scandinavia.
- Angoixa: Distopia digital. Escoltem la cançó que dóna títol al quart àlbum dels barcelonins previst pel 17 de desembre. Els Angoixa són el Grup Català de la Setmana a El Rock-Òdrom.
Més música a El Rock-Òdrom d’avui:
- Sons of exodus: Camiños. Cançó inclosa a Castreixos, el segon capítol del projecte del músic gallec Carlos Cernadas. La Ressenya d’El Rock-Òdrom.
- Obús: Dosis de Heavy Metal. 40 anys de la sortida de Prepárate.
- Queen: I want it all. En record de Freddy Mercury que aquesta setmana fa 30 anys que va morir.




0 Comentaris