Steel Dragster | Entrevista
Steel Dragster és una banda d’avui que sona com ahir. Més o menys aquesta és la frase que m’ha sortit en un moment de l’entrevista d’avui amb en Pol Sala (guitarrista) i l’Héctor Siviane (cantant), els dos caps pensants de la banda barcelonina de Hard Rock que veu dels grans nomes de l’escena dels setanta com Rainbow, Black Sabbath, Deep Purple o Led Zeppelin.
El seu debut homònim editat en vinil el proppassat 16 de maig és una excel·lent carta de presentació que trenca barreres generacionals i que sona com un tro.
No fa gaire que vaig tenir a en Pol a El Rock-Òdrom com a representant de Steel Dragster en motiu del programa especial que vaig fer dedicat al Young Blood, el festival de bandes joves que tingué lloc en el marc de les Festes de Sants i on els nostres entrevistats d’avui van fer un gran concert. Però jo tenia ganes de fer una entrevista completa dedicada a Steel Dragster.
No és freqüent que l’entusiasme, el talent i la feina ben feta coincideixin alhora. Això ha passat amb aquests nois que ens han visitat avui amb un àlbum homònim sota els braços que ha agradat a absolutament tothom que gaudeix amb el bon hard rock que regnava fa més de cinquanta anys.
Héctor Siviane (que ja va visitar el programa amb la seva altra banda Anzestra a El Rock-Òdrom nº 156 de juny del 2022) i Pol Sala ens han parlat de la gènesi de la seva associació musical i personal, i de com la química entre dues persones pot donar fruit a una enorme creativitat i ganes de fer música.
El proper dissabte 26 estaran a la sala Hangar 05 de Barcelona tornant a descarregar la seva música. Si hi vols anar, tens l’oportunitat de fer-ho de franc perquè Steel Dragster sortegen dues entrades entre l’audiència.
Per participar en el sorteig, cal enviar un correu a hola@elrockodrom.cat abans de divendres 25 de setembre amb la resposta correcta a la pregunta que els nostres convidats plantegen durant l’entrevista. No et quedis sense participar!
No et perdis El Rock-Òdrom d’avui! No et quedis sense escoltar-lo!
Segueix El Rock-Òdrom a Youtube, Telegram, Whatsapp, Tiktok, Instagram i BlueSky
César Rojas
El Heavy Metal va entrar a la meva vida d'adolescent i me la va canviar. Avui segueix essent una afició que m'omple i m'ocupa temps. Entre d'altres coses, sóc el paio que porta això d'El Rock-Òdrom
La meva col·lecció de discos https://jebimetal-discos.blogspot.com
La meva manera de guanyar-me la vida https://comunica.barcelona




0 Comentaris