El Rock-Òdrom arriba ben carregat!
Una setmana més, un El Rock-Òdrom més! Avui hem tingut un programa que podriem qualificar de normal amb una primera part dedicada a repassar les millors novetats musicals que han sortit darrerament i una segona part on, entre d’altres coses, hem dit el nom del guanyador del sorteig del CD de Reaktion als quals vam entrevistar la setmana passada, hem punxat una cançó de la darrera ressenya que hem publicat al web, hem tingut el nostre grup català de la setmana tot repassant el número 6 de La Cataluña Metálica i hem acabat escoltant dos discos que que enguany celebraran 20 anys.
No et perdis El Rock-Òdrom d’avui! No et quedis sense escoltar-lo!
SPOILER! Sonen al llarg d'El Rock-Òdrom d'avui:
Novetats musicals de la setmana:
- Phantom Spell: Keep on runing. Senzill digitat estrenat el 2 de juliol com a projecte paral·lel del cantant dels britànics Seven Sisters, Kyle McNeill, dels quals vam ressenyar fa poc més d’un any el seu àlbum de 2018 The claudron and the cross.
- Portrait: Phantom Fathomer: Senzill d’avançament de At one with none, el cinquè treball dels suecs que està previst pel 3 de setembre via Metal Blade.
- Inferno Nuclear: Unidos pelo underground. La cançó forma part del primer àlbum d’aquests thrashers brasilers, Diante de um holocausto, tret de forma independent el passat 25 de juny.
- Ravager: Planet hate. Un dels sezills inclosos al tercer àlbum dels alemanys The third attack, sortit en CD el 18 de juny amb Iron Shiel Records i previst pel 10 d’agost via Thrashletic Records en la seva versió en vinil.
Més música a El Rock-Òdrom d’avui:
- Lèpoka: El baile de los caídos. Cançó títol del quart àlbum dels castellonencs. La Ressenya d’El Rock-Òdrom.
- El Dir Quique-än: Yo te maldigo. Cançó inclosa a la segona maqueta de 2005 d’aquest grup de Sant Boi. Seguint el número 6 de La Cataluña Metálica, ells són els nostre Grup Català de la Setmana.
- Gamma Ray: Heaven or Hell. Celebrem que el 10 de setembre d’enguany farà 20 anys de la sortida d’aquest àlbum dels alemanys.
- Sphinx: La muerte sobre un papel. Celebrem que el novembre d’enguany, el debut homònim dels de Cadis farà ja 20 anys.




0 Comentaris