Avui tanquem amb un clàssic!
Com esteu El Rock-Òdrom maníacs? L’últim programa de la primavera ja és aquí!
Avui hem fet el nostre repàs habitual a les millors novetats musicals de la setmana, hem tingut un nou grup català de la setmana, hem fet un cop d’ull als continguts publicats al web darrerament i hem dit el nom de la persona que ha guanyat els 4 CD’s de Siroll!, la banda que vam tenir a la ràdio la setmana passada.
Com que dissabte vinent és Sant Joan i no hi haurà programa i la següent la Paula està fora de vacances familiars, el d’avui ha estat el seu darrer programa fins d’aquí tres dissabtes! Per acomiadar-se com cal, avui ens ha comentat tot un clàssic del Thrash Metal alemany: l’Agent Orange dels Sodom!
No et perdis El Rock-Òdrom d’avui! No et quedis sense escoltar-lo!
SPOILER! Sonen al llarg d'El Rock-Òdrom d'avui:
Novetats musicals de la setmana:
- IRON SAVIOR: Firestar serà el quinzè àlbum de la banda comandada pel Piet Sielk i sortirà el 6 d’octubre amb AFM Records.
- THORIUM: Bushido és el primer senzill del que serà el tercer àlbum d’aquesta banda flamenca. El disc sortirà el 16 de novembre d’enguany.
- BARBARIAN: Cross the endless north winter és ja el tercer treball de la banda del Pep Casas, acompanyat aquesta vegada per, entre d’altres, en Quimi Montañés de Legion i Deldrac. N’escoltem la cançó Possessed by evil.
- A.R.S. Heavy Metal from the ancient history és el senzill de debut d’aquesta banda de Heavy tradicional de Colòmbia.
Més coses a El Rock-Òdrom d’avui:
- ATONEMENT és el nostre grup català de la setmana. Escoltem la seva cançó Gossos negres de la mort, inclosa al seu EP Muerte, perdición, destrucción y dolor.
- WINGER: Seven. La Ressenya d’El Rock-Òdrom.
- SODOM: Agent Orange. El comentari de la Paula Cerulla.
0 Comentaris